De laatste insights en inspiratie!
Alles wat je wilt weten over CRM
Archie CRM & Outlook, de kracht van e-mail-CRM-integratie
E-mail is nog steeds één van de meest gebruikte communicatiemiddelen. Dat wordt goed toegepast in de koppeling tussen Archie CRM software en Outlook.
Vijf aandachtspunten bij de implementatie van CRM
Vijf onderdelen van CRM als het om klanten gaat, klanttevredenheid, het halen van organisatiedoelen. De klant staat centraal.
De top-5 succesfactoren voor de implementatie van een CRM-systeem
Een aantal succesfactoren van een goede implementatie van CRM als onderdeel van de bedrijfsstrategie en integratie in de bedrijfsonderdelen.
Klantenbinding op afstand: drie tips
Thuiswerken hoeft geen probleem te zijn om klantenbinding te verhogen. Met de juiste CRM software lukt dat.
GDPR – AVG – CRM
Sla je klantdata op? Verdiep je dan in de GDPR/AVG. Deze nieuwe wet verplicht elke organisatie om persoonsgegevens beter te beschermen.
CRM en relatiebeheer: hoe belangrijk is softwareondersteuning?
Wat is nu het verschil tussen CRM en relatiebeheer, Customer Relationship Management. Het komt er op neer dat CRM heel uitgebreid relatiebeheer is.
Social Selling en CRM
Social Selling, social CRM en Sales 2.0. Marketing maakt dankbaar gebruik van de nieuwe verkoopmogelijkheden die er op dit moment zijn.
Account Based Marketing: een nieuwe invulling van de AIDA
Account Based Marketing (ABM) is een relatief nieuwe b2b-marketing- en salestechniek die de buyers journey gericht ondersteunt.
CRM-succes verhogen? Volg de online CRM-trainingen en laat je coachen
Het opbouwen en behouden van een relatie met de klant is een complex proces. Het aantal beschikbare tools voor succesvol CRM is dan ook groot.
Klantdata verzamelen in 4 stappen
Klantdata verzamelen en Account Based Marketing gaan hand in hand. In 4 stappen een overzicht hoe je ABM in kan zetten.
9 voorwaarden voor een succesvolle CRM-implementatie
Om van succesvol CRM te kunnen spreken zijn er een aantal voorwaarden waaraan voldaan moet worden b.v. trainingen en het beheer van gegevens.
De positieve aspecten van een CRM-systeem
In tijden van customer engagement en big data zorgt een crm-systeem ervoor dat je een goed beeld hebt van de prospects en klanten.
In 9 stappen naar een passend CRM-systeem
CRM is meer dan alleen software. Het is een onderdeel van de bedrijfsstrategie. Bij een CRM selectietraject doorloop je diverse stappen.
Drie CRM b’s: klanten boeien, binden en behouden
Een goed voorbeeld doet volgen. Daarom geven we in het kort weer wat Amazon, Bijenkorf en Coolblue doen om klanten te boeien, te binden en te behouden.
Lead management en CRM voor betere marketing en sales
Lead management en CRM kan het verschil maken tussen het binnenhalen van een nieuwe klant en verloren gegane investeringen.
Breng relatienetwerken in kaart met Archie CRM
In Archie CRM is een relatienetwerk op te bouwen waarmee eenvoudig dwarsverbanden tussen contactpersonen, instellingen en projecten in kaart gebracht worden.
CRM: een kwestie van de juiste mindset
De juiste mindset bij een CRM implementatie is één van de succesfactoren voor het slagen van implementatie. Het belang van transparantie moet duidelijk zijn
Het belang van teamwork binnen sales en marketing
Verantwoordelijken voor marketing & sales of PR willen naast een betere samenwerking tussen sales en marketing vooral ook meer kwalitatieve leads.
6 sales- en marketingprojecten voor meer omzet
Tips voor sales- en marketingprojecten om in 2022 meer omzet te genereren. Lees hier hoe je de kansen grijpt voor dit jaar.
Interactie binnen- en buitendienst door CRM
CRM software is niet alleen een tool voor klantbeheer, maar zorgt ook voor een betere interactie tussen de binnen- en buitendienst van organisaties.