Veelgestelde vragen
over Archie CRM
Geschiktheid & Toepasbaarheid
-
Jazeker, er is een demo beschikbaar! Ontdek Archie op jouw eigen tempo. Wij staan klaar om je te begeleiden. Plan hier vrijblijvend je demo.
-
Voor eenmanszaken zijn andere oplossingen doorgaans beter geschikt. Archie past het beste bij middelgrote bedrijven, gemeenten en non-profits.
-
Archie is het beste geschikt voor organisaties vanaf 5 tot ongeveer 500 medewerkers. Wil je weten of Archie past bij jouw organisatie? Plan dan even een call in met Ruud om jouw casus door te spreken.
-
Archie is geschikt voor ieder bedrijf dat te maken heeft met relaties, contactpersonen en alle processen die daarmee gemoeid zijn.
Dit betekent dat je met onze software kunt werken, ongeacht wat je bedrijfsactiviteiten zijn.
We zien dan ook dat organisaties uit verschillende branches ons weten te vinden zoals groothandels, productiebedrijven, installateurs, zorginstellingen, gemeenten en zakelijke dienstverleners.
-
Ja, Archie heeft een speciale oplossing voor de afdeling EZ binnen gemeentes zodat de Account Managers en bedrijvencontactfunctionarissen optimaal ondersteund worden. Veel gemeenten in Nederland werken dan ook met veel succes met Archie CRM. Lees hier meer over deze CRM-oplossing voor gemeenten.
-
De software van Archie blinkt uit als het gaat om het vastleggen van organisaties, stakeholders en de contacten binnen deze entiteiten. Daarmee is Archie vooral geschikt voor B2B-organisaties en minder interessant voor B2C-organisaties.
-
Ja, dat kan. Archie CRM is een schaalbare oplossing die met organisaties meegroeit. Neem voor jouw specifieke wensen contact op met onze CRM experts.
Technische Specificaties
-
Ja, Archie is (afhankelijk van de wensen) als SAAS-oplossing beschikbaar. Onze CRM experts helpen je graag verder met meer informatie over de technische mogelijkheden van Archie.
-
Bij Archie heb je de keuze tussen een on-premise (in je eigen omgeving) versie of het werken in de cloud. Wel zo makkelijk.
Als je kiest voor de Archie-cloud, dan is jouw data veilig opgeslagen in Nederland.
Wij werken hiervoor samen met onze ISO 27001 en ISO 9001 gecertificeerde partner Infradax. Zo kunnen wij de beste werking, beschikbaarheid en beveiliging van jouw omgeving garanderen.
-
Standaard is Archie beschikbaar in het Nederlands, Engels, Frans en Duits. Andere mogelijkheden kun je met ons bespreken.
-
Ja, je kunt Archie CRM gebruiken via Microsoft Edge, Chrome, Firefox en Safari.
Archie is beschikbaar via desktop, laptop en tablet. Er is een speciale app beschikbaar met unieke functies voor mobiele telefoons. Lees hier meer over Archie CRM Mobile.
-
Ja, Archie werkt op een Apple, via de browser, maar niet via het operating system (iOS).
-
Jazeker. Met Archie CRM Mobile heb je overal en altijd toegang tot jouw CRM; op kantoor, onderweg of thuis. De app kent handige features, waaronder spraak gestuurde invoer van gespreksnotities en push notificaties. Alles wat in de app ingevoerd wordt is meteen beschikbaar voor collega’s op de zaak. Lees hier meer over Archie CRM Mobile.
Functionaliteiten
-
Archie is CRM software voor de ondersteuning van sales, marketing en support.
Het is geen boekhoudpakket of ERP-systeem. Archie is echter wel goed te koppelen aan ERP en andere tools in jouw softwarelandschap.
Daardoor profiteer je optimaal van de kracht van iedere tool. Bekijk hier welke integratiemogelijkheden er zijn.
-
Ja, je kunt met Archie met de optionele Offerte Generator (Offerte Module) het offerte-, order- en facturatieproces automatiseren. Gegevens uit Archie worden automatisch ingeladen in de offerte en met een eenvoudige workflow wordt de offerte verzonden naar de klant.
-
Met Archie CRM kun je een relatiebestand, projecten en de bijbehorende communicatie bijhouden. Daarom weten veel non-profit organisaties ons te vinden zoals gemeentes, overheidsinstellingen, maatschappelijke organisaties en bedrijven in de culturele sector.
-
Jazeker, dit kan via de optionele Project Management Module. Hiermee voeg je organisaties toe aan projecten, wijs je activiteiten toe aan projectleden, houd je de planning bij, registreer je uren en genereer je de nodige overzichten.
-
Ja, Archie CRM is speciaal ontwikkeld om het leven van de gebruiker eenvoudiger te maken. Door handige workflows worden automatisch taken aangemaakt, gegevens aangevuld in CRM of bepaalde activiteiten aangezet zoals het verzenden van een automatische notificatiemail.
Kosten & Gebruiksrechten
-
Archie is beschikbaar vanaf € 29 per maand (per user). Afhankelijk van de specifieke wensen, het aantal gebruikers en de nodige ondersteuning geven we je graag een specifiek investeringsoverzicht. Meer over prijzen van Archie CRM lees je hier.
-
De standaard versie van Archie is rijk aan functionaliteit en mogelijkheden. Mochten er toch aanvullende wensen zijn, zoals het opzetten van een nieuwe integratie, helpen we daar graag bij. De kosten daarvoor zijn afhankelijk van de wensen en het licentiecontract. Voor meer informatie kun je kunt contact opnemen met sales of bel op +31 299-411800.
-
Ja, in principe heeft iedere gebruiker toegang tot alle functionaliteiten die binnen de licentie beschikbaar zijn.
Dit is een groot voordeel van Archie ten opzichte van veel andere systemen; iedere gebruikerslicentie geeft recht op dezelfde functionaliteiten. Er worden geen extra kosten in rekening gebracht voor verschillende type gebruikers.
De hoofdgebruiker heeft uiteraard wel de mogelijkheid om toegangsrechten in te stellen per gebruiker.
Implementatie & Support
-
Archie wordt aan de hand van onze unieke aanpak door ons eigen team geïmplementeerd. Hierdoor kun je , afhankelijk van de licentiesamenstelling, binnen een maand operationeel kan zijn. Lees meer over de unieke aanpak van Archie.
-
Nee, de eerste installatie van Archie wordt door de ervaren medewerkers van Archie verzorgd.
Lees hier meer over onze unieke aanpak waarmee jij zo snel mogelijk aan de slag kunt met Archie CRM.
-
Na een korte basistraining begrijp je Archie snel want de software is vrij intuïtief. Onze medewerkers staan voor je klaar om je te helpen bij het optimaal inzetten van Archie CRM. Ook kun je profiteren van onze uitgebreide kennisbank en trainingsmogelijkheden.
-
Archie staat bekend om haar toegankelijkheid. Als je ondersteuning nodig hebt met Archie CRM, kun je direct contact opnemen met de supportlijn. Je krijgt direct iemand te spreken. Ook kun je rekenen op een uitgebreide kennisbank én op het Customer Success Team, dat helpt bij de implementatie en verdere uitrol van Archie CRM.
-
Zeker, je kunt met gebruikersvragen terecht bij onze supportlijn. Je krijgt binnen een minuut iemand aan de lijn! Er is ook een uitgebreide kennisbank beschikbaar en er zijn verschillende trainingen te volgen om zoveel mogelijk uit de Archie-omgeving te halen.
Integraties & Koppelingen
-
Ja, Archie heeft een koppeling met Mailchimp. Naast het aanbieden van relatie- en contactgegevens voor een e-mailing op maat, krijg je ook wijzigingen en meldingen teruggekoppeld om te verwerken Klik hier meer informatie over integraties.
-
Ja, Archie maakt onderdeel uit van het Zapier Partner Program. Daardoor kunnen we snel schakelen bij het opzetten van een integratie.
-
Het koppelen van CRM en ERP & boekhoudsoftware kan veel toegevoegde waarde bieden. Daarom zijn er standaard integraties beschikbaar voor de meeste ERP-systemen en boekhoudpakketten zoals Exact, SAP & AFAS. Daarnaast is Archie partner van integratieplatform Zapier waardoor ook via deze weg veel integraties mogelijk zijn. Lees hier meer over standaard integraties met ERP en boekhoudsoftware.
-
Met Archie kan je met veel verschillende programma’s koppelingen leggen. Of het nu gaat om marketing automation, ERP, datatools of kantoorautomatisering: er zijn altijd mogelijkheden. Bekijk hier de mogelijkheden.
-
Ja, Archie kent een uitgebreide integratie met Outlook Mail en Outlook Calendar. Hierdoor leg je eenvoudig alle communicatie rondom prospects en klanten vast. Ook kun je taken uit CRM eenvoudig inzien, in Outlook. Informeer bij onze CRM experts naar wat er nog meer mogelijk is.
Sales & Marketing
-
Archie is uitgebreide CRM-software met veel mogelijkheden rondom het vastleggen en bijhouden van verkoopkansen. Gebruikers hebben ook opties om automatische taken en notificaties in te stellen op basis van informatie van de verkoopkans. Uiteraard zijn ook verschillende overzichten te genereren voor analyses en rapportage. Plan een demo met een CRM expert voor meer informatie.
-
Je kan binnen Archie inzichtelijk maken hoe je de tijd (aandacht) verdeelt over jouw klanten, welke beweging er zit in de klantpiramide en of je vastgelegde doelstellingen behaalt. Archie biedt uitgebreide mogelijkheden voor analyses en rapportages, toegespitst op jouw specifieke informatiebehoefte.
-
Jazeker. Beheer je marketingcampagne van kop tot staart vanuit Archie CRM. Verzamel alle leads uit de website, events en LinkedIn-campagnes op één plek. Plan automatische acties in bij sales voor de opvolging van de hot-leads.
Analyses & Rapportages
-
Jazeker. Archie beschikt over uitgebreide analysemogelijkheden; gegevens van relaties en contactpersonen (database), sales (inclusief prognoses en klantenpiramide), projecten, marketing (campagnes), tijdregistratie en helpdesk. Plan een demo voor meer informatie over de mogelijkheden.
-
Archie kent uitgebreide analysemogelijkheden en op maat gemaakte dashboards. Via onze API kan je ook data ontsluiten naar PowerBI om jouw CRM-inzichten te combineren met andere data.
Services & Databeheer
-
De data van Archie wordt veilig opgeslagen in een Nederlandse. Wij werken hiervoor samen met onze ISO 27001 en ISO 9001 gecertificeerde partner Infradax. Zo kunnen wij de beste werking, beschikbaarheid en beveiliging van jouw omgeving garanderen.
-
Jazeker! Klaar met de klus? Via de app of een tablet handel je een ticket af met een aantal handelingen. Inclusief tijdregistratie, opmerkingen, automatische e-mails en vervolgacties. Op kantoor zien collega’s direct in Archie CRM alle informatie. Lees hier meer over de mogelijkheden van Archie voor service-organisaties.