De laatste insights en inspiratie!
Alles wat je wilt weten over CRM
Het recept voor succes met CRM in de Food & Beverage industrie
De Food & Beverage industrie verandert snel. Om bij te blijven, moet je slim inspelen op trends. Wij geven je 6 CRM-ingrediënten om dit succesvol te doen.
De kracht van klantbehoud: minder kosten, meer winst en groei
De kracht van klantbehoud wordt vaak overschat. Onterecht; je kunt zomaar mooie kansen missen door te weinig aandacht te besteden aan het behouden van klanten.
Archie CRM vs HubSpot
Vergelijk Archie en HubSpot CRM: Ontdek de belangrijkste verschillen in functionaliteit, prijs en support voor het MKB. Zo maak jij een weloverwogen beslissing.
Archie en CLOK bundelen krachten
Archie gaat intensiever samenwerken met CLOK, een vooraanstaande netwerkorganisatie die gemeenten ondersteunt bij optimalisatietrajecten binnen domeinen als Economische Zaken.
Heb jij jouw customer service op orde? Lees onze tips!
In dit artikel onderzoeken we daarom het geheim van een goede (winstgevende) customer service.
Dit doet een CRM manager in het MKB!
Dompel je onder in de wereld van CRM-management binnen het MKB. Leer hoe CRM-managers klantrelaties optimaliseren voor bedrijfssucces. Ontdek hun taken, impact en een typische werkdag.
Ga aan de slag met de klantreis in 2024! (Inclusief voorbeelden)
Ontdek hoe je de klantreis in 2024 optimaliseert met praktische voorbeelden en verbeter je klantbeleving voor maximale tevredenheid.
Dit is een klantbeeld en zo doe je er je voordeel mee
Als je spreekt over CRM, spreek je over het klantbeeld. Een puzzel waarvan de stukjes bestaan uit klantgegevens, gedrag, voorkeuren en interacties.
Overstappen naar een nieuwe CRM-oplossing: zo pak je dat aan!
Je hebt besloten over te stappen naar een nieuw CRM-system. Ontdek dan hier onze expert tips voor een zo soepel mogelijke overstap naar het nieuwe CRM-systeem.
Herken je deze signalen? Dan is het tijd voor een nieuw CRM-systeem!
Overstappen naar een nieuw CRM-systeem? Dan geven wij graag een aantal tips zodat jij de juiste keuzes maakt en zorgeloos overstapt naar een nieuwe CRM-oplossing.
CRM voordelen voor productiebedrijven in een competitieve markt
We zetten 7 voordelen op een rijtje van CRM-software voor producerende bedrijven die opereren in uitdagende marktomstandigheden.
CRM: betekenis, uitleg en praktische tips
CRM, wat betekent die afkorting eigenlijk? Hoe richt je een goed CRM-proces in? En hoe kan CRM-software dat proces ondersteunen? Wij geven je een uitleg.
Hoe kies je het juiste CRM pakket voor jouw organisatie?
Waar moet je op letten bij het kiezen van het juiste CRM pakket? Hoeveel kost een CRM pakket en hoe implementeer je het? Wij geven je tips.
Voelt jouw klant zich nog koning? Met deze 5 CRM-tips wel!
Als je de koning ontmoet, zorg je dat je op je best bent en hem op de juiste manier aanspreekt. Hoe zorg je nu dat jouw klant hetzelfde ervaart?
Archie is ISO 27001 gecertificeerd
Archie Europe ontving dit jaar de ISO 27001: 2017 + A11: 2020 certificering voor het ingevoerde Informatie Security Management Systeem.
Leestips: de best gelezen artikelen van dit jaar op deze site!
Populair in onze resource-hoek zijn onze blogs over CRM. We hebben de best gelezen artikelen op Archie.nl van dit jaar voor je op een rijtje gezet!
Vertraagd versnellen: de transformatie van Archie
Een interview met Diana Zwagerman, Algemeen Directeur van Archie.
Diana vertelt hoe ze deze uitdaging heeft aangepakt en een transitie in gang heeft gezet bij het bedrijf.
Wat is relatiebeheer en waarom loont het?
Relatiebeheer zorgt voor een goede relatie met bestaande klanten. De waarde van loyale en tevreden klanten is groot. Customer Loyalty is lonend.
Groeistrategie modellen: verhoog je omzet met klantpiramides
Door klantpiramides in te zetten krijg je meer grip op klantwaarde optimalisatie. Zo werk je aan omzetgroei voor de langere termijn.
Wat zijn de voordelen van CRM voor sales?
In een CRM systeem wordt alle klantinformatie centraal beheerd. Hierdoor wordt er efficiënter gewerkt en zal de ROI van CRM stijgen.