De laatste insights en inspiratie!
Alles wat je wilt weten over CRM
Van productgericht via klantgericht naar relatiegericht
Om naar zakendoen om te schakelen die relatiegericht is moet je vertrouwde paden achter je laten. Een inspirendende klantcase.
Breng je klant in beeld met CRM en big data
CRM is belangrijk, als een bedrijf waarde hecht aan klantloyaliteit en wil dat de opbrengst en winst hoger komen te liggen.
Online CRM-training: dit zijn de voordelen
Volg eenvoudig de CRM trainingen van Archie. Altijd en overal beschikbaar voor op mobiel en desktop. Bel of mail voor een gratis proefles.
Offerte maken? Voorkom deze 3 onhandigheden
Voorkom deze drie veelgemaakte onhandigheden bij het uitbrengen van offertes. Een goede offerte is belangrijk, zeker in tijden van crisis.
Relatiebeheer is ook ‘meten is weten’
Relatiemanagement gaat ook om het ontdekken van kansen bij klanten. Het CRM systeem helpt hierbij, want met juiste informatie krijg je meten is weten.
Nieuwe tool beschikbaar: de Archie GDPR Helper
De GDPR Helper, de nieuwe tool van Archie CRM. Een hulp bij het schonen en bewaken van persoonsgegevens in de Archie database conform de GDPR/AVG wetgeving.
8 Tips om promotors te maken van jouw klanten
Leads die voortkomen uit verwijzingen van bestaande klanten, promotors, zijn goedkoper én kansrijker dan leads uit marketing campagnes.
CRM statistieken: meten is weten
Een CRM-systeem is om vele redenen handig o.a. voor de statistieken die up-to-date zijn en informatie geven waarop je als organisatie kunt sturen.
Wat zijn mogelijke CRM valkuilen?
Naast de succesfactoren van CRM is het ook belangrijk je als organisatie bewust te zijn van mogelijke crm valkuilen.
Hoe creatief ben jij met Account Based Marketing?
Steeds meer organisaties omarmen een Account Based Marketing-aanpak. ABM leidt tot een hoge ROI op sales- en marketinginspanningen.
Klant centraal bij Economische Zaken gemeenten
Voor gemeenten is klantgericht werken en actieve marktbenadering een speerpunt. Een CRM systeem helpt bij het onderhouden ondernemerscontact.
De vier CRM ontwikkelingsfases
CRM is een vakgebied geworden dat zich ontwikkeld heeft van een tool naar een bedrijfsstrategie. De 4 CRM ontwikkelingsfases.
Geef vorm aan customer intimacy
Interne communicatie is onderdeel van customer intimacy. Met het gebruik van CRM creëer je structuur en geef je medewerkers autonomie.
Integratie CRM en e-mailmarketing: maximaal resultaat
Wanneer je CRM en e-mailmarketing software op de juiste manier integreert heb je de beste oplossing voor het hoogste rendement.
CRM, ook voor leveranciers
Het begrip CRM (specifiek: het systeem) kunnen we best minder letterlijk nemen, want ook leveranciers verdienen een plek in het systeem.
CRM systemen
Wat is CRM, Customer Relationship Management? De voordelen van CRM systemen als het gaat om efficiëntie en ROI.